Tucson TL
Opony wielosezonowe
-
- Świeżak
- Twój samochód: i30 1.4 T-GDi Style
- Kolor: Phantom Black
Re: Opony wielosezonowe
Ja co prawda nie mam Tucsona, tylko i30, ale jeżdzę na wielosezonówkach klasy premium i sobie chwalę.
-
- Świeżak
Michelin Crossclimate+ 225/45 r17
Wrażenia bardzo pozytywne. Nie jestem kierowcą rajdowym, ale są ciche, bardzo dobrze trzymają na śniegu i poprawnie na lodzie. Aquaplaning też dobrze.
Przy obecnych zmianach pogodowych w Polsce nie wyobrażam sobie zmian z letnich na zimowe i vice versa. W starym samochodzie miałem Crossclimate (bez +) i po dwóch latach użytkowania nie zauważyłem większych wad. Jedyne czego się lekko obawiam to szybkość zużycia, ale w wersji "+" podobno poprawili i wolniej się opony zużywają.
Wrażenia bardzo pozytywne. Nie jestem kierowcą rajdowym, ale są ciche, bardzo dobrze trzymają na śniegu i poprawnie na lodzie. Aquaplaning też dobrze.
Przy obecnych zmianach pogodowych w Polsce nie wyobrażam sobie zmian z letnich na zimowe i vice versa. W starym samochodzie miałem Crossclimate (bez +) i po dwóch latach użytkowania nie zauważyłem większych wad. Jedyne czego się lekko obawiam to szybkość zużycia, ale w wersji "+" podobno poprawili i wolniej się opony zużywają.
-
- Mistrz
- Twój samochód: Tucson TL (2015) 1.6 T-GDI 4WD
- Kolor:
A jak zachowują się w lecie, na mokrej i suchej nawierzchni? Głownie chodzi mi o drogę hamowania.
1.6 T-GDI 4WD Comfort
-
- Świeżak
W mojej ocenie zachowują się podobnie do dobrej klasy opon letnich na suchej i mokrej powierzchni.
Kiedyś czytałem dokładne porównania (testy) długości drogi hamowania i wyniki były zadowalające. Wiadomo, że typowa opona letnia klasy premium ma nieco lepsze wyniki, ale jak dla mnie komfort i uniwersalność opony jest ważniejsza.
Kiedyś czytałem dokładne porównania (testy) długości drogi hamowania i wyniki były zadowalające. Wiadomo, że typowa opona letnia klasy premium ma nieco lepsze wyniki, ale jak dla mnie komfort i uniwersalność opony jest ważniejsza.
-