Tucson NX4
Czas oczekiwania na nowego Tucsona NX4 od zamówienia
-
- Weteran
- Twój samochód: 1.6 T-GDI HEV Platinum 2WD
- Napęd 4x4: Nie
- Skrzynia: Automat
- Wersja: NX4
- Paliwo: Hybryda
- Kolor: 2 kolorowy
Re: Czas oczekiwania na nowego Tucsona NX4 od zamówienia
Dokładnie o tym pomyślałem... w takim razie po cholerę Tucson...
może być Duster albo inny SsangYong...
może być Duster albo inny SsangYong...
- daniel.tucson4
- Autor
- Twój samochód: 1.6 T-GDI 150 KM
- Skrzynia: Manual
- Kolor: Taki ładny
Tu zgoda Z resztą ogólnie, też, jest przede wszystkim wolność wyboru. Ja, napisałem swój kąt widzenia uzależniony od tego, że mało i dość spokojnie jeżdżę, jestem ogarniętym kierowcą i może za zbyt konserwatywnym typem, aby dopłacać 1/5 ceny za bajery, z których będę bardzo rzadko korzystał/czy w ogóle i jestem sceptyczny co do autonomiczności pojazdów i w pewnym sensie sukcesywne odbieranie kontroli kierowcy, też w tym przyjemności, przez "systemy", "asystenty" etc. Nie mam zamiaru nikogo obrazić, ale między wygodą a lenistwem jest czasami cienka granica O lansie nie wspomnę. Ale, kto co lubi.
P. S. Gdyby nie te "bajery" wymagające dużej ilości chipów, których teraz deficyt, to zapewne duża cześć tu oczekujących już by się bujała Tucsonami... w wersji Modern
- daniel.tucson4
- Autor
Aż tak, to nie
P. S. Te zawieszenie to jedna rzecz z top, którą bym brał, gdyż sugeruję się komfortem, jazdy. Stąd, SUV, duże auto jak na mnie, wysoka pozycja. Reszta to już "widzi-misie", ale w sumie dobrze, że tak można sobie personalizować, bo jest oryginalnie i ciekawie. Szerokości
- Zibi70
- Mistrz
- Twój samochód: Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI 150 KM
- Paliwo: Benzyna
- Kolor: Dark Knight
Panowie,