Tucson TL
Opony Zimowe/Letnie
- Winter
- Świeżak
- Twój samochód: Genesis
- Kolor: Czarny
Re: Opony Zimowe/Letnie
Szwagier widze że trochę wtopił bo od chyba 2 lat hankook produkuje w452 a produkcja w442 została wstrzymana, znaczy się zakończona. Dobry tekst @Sunrise aż się uśmiałem Lece do spejsona bo kręcimy właśnie nowy odcinek.
To ja może źle widzę ale np. w Falkenach bieżnik wygląda na dużo lepszy i głębszy niż ten z ogłoszenia.krisman pisze:@rav nie zgodzę się z Tobą co do zużycia. (Wysokosc na zdjeciach trudno ocenic zawsze).
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
A skąd ta gwarancja i to przekonanie?
Bo widzę po zdjęciach, że nowe (jeżdżę na takich od roku i wiem jak głęboki mają bieżnik i jak wyglądały przed założeniem) a reszta to kwestia umiejętności zrobienia zdjęć (co chyba wiesz doskonale) Gość ewidentnie nie potrafi "sprzedać" towaru dobrym zdjęciem. Ale kończmy ta dyskusję, bo nie ma sensu rozmieniać czyjejś oferty, zainteresowany przecież może zadzwonić i już, a kasa przy odbiorze. Sam tak kupowałem wielokrotnie i naprawdę nie ma problemu.
Dzięki za pomoc. Przejrzałem wszystkie zaproponowane oponki. Podjąłem ostateczną decyzję. Wybór padł na HANKOOK W320 225/60 R17 99H. Oponki mają dobre opinie i dobrą cenę. Na Oponeo z transportem 1768zl za komplet.W Norauto 1695zl.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Ja bym brał Nokiany, mimo że mam W320, jakoś lepiej mi się jeździ na Nokianach. Ale to może być efekt dużej różnicy w szerokości nokiany to tylko 195, a w320 225 i zupełnie innych aut
Ech @krisman, jak już podjąłem decyzję to musiałeś mi na nowo wszystko zamylić... Nokiany znam, faktycznie to bardzo dobre oponki. Jeździłem na nich poprzednio. Niestety cena na komplecie zdecydowanie większa i stąd padł wybór na całkiem przyzwoite Hankooki.
Zdaje się, że kolega @Tucson też się o nich dobrze wypowiedział.
Ech, jeszcze przemyślę.
Zdaje się, że kolega @Tucson też się o nich dobrze wypowiedział.
Ech, jeszcze przemyślę.
-
- Weteran