Witam serdecznie
Posiadam Tucsona hybrydę z 2022 r. LIMITED . Mam problem z lampami głównymi. Niestety nie dostępne na naszym rynku . Zdjęcie poniżej. Czy jest możliwość przeprogramować i założyć lampy full led europejskie . Dziękuję serdecznie za porady
Tucson NX4
Zmiana świateł USA na EU
-
- Świeżak
- Twój samochód: Tucson hybrid 230km 2022r.
- Napęd 4x4: Tak
- Skrzynia: Automat
- Wersja: NX4
- Paliwo: Hybryda
- Kolor: Głębia oceanu
Zmiana świateł USA na EU
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Twój samochód: Hyundai Tucson 2023 1.6 180KM MHEV 4WD Platinum
- Skrzynia: Automat DCT
- Paliwo: Benzyna
- Kolor: dark knight
Re: Zmiana świateł USA na EU
Na zdjęciu są światła led z USA? Czy zwykłe halogenowe zastanawia mnie obecność soczewek na zdjęciu
-
- Świeżak
- Twój samochód: 1.6 sel convinience usa
- Skrzynia: Automat
- Kolor: Czarny
Cześć, mam problem też ze zmianą ze świateł, ale niestety jestem kompletnym laikiem i ciężko mi się z tym odnaleźć. Chodzi o światła DRL do Hyundaia Tucson 1.6 SEL Convinience.
Wiem, że lampy w Stanach mają numer 92207-N9160 i 92208-N9160 i podobno europejskie też będą pasować, ale dzwoniłam do dwóch sprzedających i powiedzieli mi, że oni mają "full ledy" a ja potrzebuję "zwykłych ledów jasnych". Czy ktoś mógłby mi pomóc i pokazać palcem, które to będą, albo jaki numer europejskich będzie się zgadzał, bo ja już głupieję na tych otomoto, allegro itp. ^^' Załączam zdjęcie moich lamp na wszelki wypadek.
Wiem, że lampy w Stanach mają numer 92207-N9160 i 92208-N9160 i podobno europejskie też będą pasować, ale dzwoniłam do dwóch sprzedających i powiedzieli mi, że oni mają "full ledy" a ja potrzebuję "zwykłych ledów jasnych". Czy ktoś mógłby mi pomóc i pokazać palcem, które to będą, albo jaki numer europejskich będzie się zgadzał, bo ja już głupieję na tych otomoto, allegro itp. ^^' Załączam zdjęcie moich lamp na wszelki wypadek.