Jako, że nabyłem kolejnego hyundaia (tym razem i10 2010), a mam parę drobnych pytań szukam tak dobrego forum jak to. Zna ktoś?
A może wiecie czy w panelu otwierania szyb (4 elektryczne) mają się podświetlać wszystkie przyciski? Mam dziwną sytuację, bo ze wszystkich przycisków dostepnych w całym aucie podświetla się tylko jeden - kierowcy. Może ten typ tak ma?
Jeżeli mają się podświetlać wszystkie wszędzie to czy do wymiany żarówek trzeba ściągać całe panele drzwiowe?
Forum Hyundai i10
- admin
- Administrator
- Posty: 192
- Rejestracja: 01 sty 2018, 1:43
- Lokalizacja: Saarbrücken
- Twój samochód: 2.0 CRDi
- Napęd 4x4: Tak
- Skrzynia: Automat
- Wersja: TL
- Kolor: Black
Re: Forum Hyundai i10
Gratki z powodu zakupu kolejnego Hyundaia
Jeśli nie ma forum - to możemy zrobić kolejne - a macie jakieś pomysły? Uderzajcie śmiało!
A co do podświetlania to i10 jak oglądałem w salonie to bida aż piszczy, nawet w tych bogato wyposażonych nie zdziwiłbym się gdyby po prostu tam przyoszczędzono na żaróweczkach :-/
Jeśli nie ma forum - to możemy zrobić kolejne - a macie jakieś pomysły? Uderzajcie śmiało!
A co do podświetlania to i10 jak oglądałem w salonie to bida aż piszczy, nawet w tych bogato wyposażonych nie zdziwiłbym się gdyby po prostu tam przyoszczędzono na żaróweczkach :-/
-
- Weteran
- Posty: 487
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 22:41
- Lokalizacja: Szczecin
- Twój samochód: 1.7crdi 2016
- Kolor: Biały
Re: Forum Hyundai i10
Dzięki.
Niestety wszystko co znalazłem to jedynie pytania na różnych ogólnych samochodowych forach i czesto bez odpowiedzi.
Co do auta to zgadza się - wszystko po taniości. I w sumie to tak ma być, tanie auto do miasta. Moje, kupione dla córki ma cztery elektryki, klimę, fabryczne radio i centralny. Chodź są bogatsze wersje z np. sterowaniem audio na kierownicy, grzanymi fotelami.
Już zamówiłem czujniki cofania i radio android z kamerą. Nie byłem świadom jakie to potrzebne póki się nie przejechałem
Trochę irytujące: natychmiastowe gaśniecie światła po zamknięciu drzwi, brak obrotomierza, brak podświetlania schowka.
Co dobrze zrobili: po zgaszeniu auta gasną światła mimo manetki na on (brak dziennych).
To moje spostrzeżenia po kilku km i raczej dużo więcej nie będzie, bo jak wspomniałem autem będzie pomykała córka.
Niestety wszystko co znalazłem to jedynie pytania na różnych ogólnych samochodowych forach i czesto bez odpowiedzi.
Co do auta to zgadza się - wszystko po taniości. I w sumie to tak ma być, tanie auto do miasta. Moje, kupione dla córki ma cztery elektryki, klimę, fabryczne radio i centralny. Chodź są bogatsze wersje z np. sterowaniem audio na kierownicy, grzanymi fotelami.
Już zamówiłem czujniki cofania i radio android z kamerą. Nie byłem świadom jakie to potrzebne póki się nie przejechałem
Trochę irytujące: natychmiastowe gaśniecie światła po zamknięciu drzwi, brak obrotomierza, brak podświetlania schowka.
Co dobrze zrobili: po zgaszeniu auta gasną światła mimo manetki na on (brak dziennych).
To moje spostrzeżenia po kilku km i raczej dużo więcej nie będzie, bo jak wspomniałem autem będzie pomykała córka.
-
- Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 sty 2018, 20:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Twój samochód: 1.6 T-GDI 4WD DCT
- Kolor: Platinum Silver
Re: Forum Hyundai i10
Samochód który kupiłeś to pierwsza wersja i tak jak piszesz faktycznie sporo robiono najtańszym kosztem, ale nie jest to wyjątek na tle konkurencji. 9 lat jeździła takim (wersja comfort) moja żona, teraz mamy drugą generację. Jeśli chodzi o te przełączniki, to o ile pamiętam podświetlał się jeden. Gorzej, że w sterowaniu szyb brak przekaźników i cały amperaż idzie po stykach, co z czasem powoduje ich wypalanie. W serwisie można było kupić tylko cały zestaw z 4 szt., który jest na drzwiach kierowcy za chyba 550 pln. Niektórzy to rozbierali i próbowali regenerować. Moje ogólne doświadczenia z tym modelem - to słaba elektryka. Awarie u mnie: wymienione przełączniki szyb na drzwiach kierowcy (2 razy), do tego łącznik świateł stopu, przełącznik zespolony przy kierownicy, silnik wycieraczek, czujnik skrętu, wypalające się wtyczki żarówek H4 (kupić ceramiczne!), twarde i pękające przewody łączące klapę bagażnika z nadwoziem, akumulator po dwóch miesiącach, ale następny służył 9 lat bez problemu.
Słaby silnik (u mnie 1.1) chociaż nie brał grama oleju i niewiele palił. Duży problem jest z tym czujnikiem skrętu - hyundai ma jakąś dziwna politykę i nie sprzedaje tej części osobno, tylko z całą kolumną kierowniczą. 10 lat temu to było 6700 pln + wymiana! Dobrze, że u nas była jeszcze gwarancja. Może teraz się coś zmieniło. Poza tym już są firmy, które to naprawiają. Ogólnie jednak autko zrobiło 100 kkm, było zadbane, sprzedałem je za niezłe pieniądze i szybciej niż moje i30. Wspominam z sympatią.
Słaby silnik (u mnie 1.1) chociaż nie brał grama oleju i niewiele palił. Duży problem jest z tym czujnikiem skrętu - hyundai ma jakąś dziwna politykę i nie sprzedaje tej części osobno, tylko z całą kolumną kierowniczą. 10 lat temu to było 6700 pln + wymiana! Dobrze, że u nas była jeszcze gwarancja. Może teraz się coś zmieniło. Poza tym już są firmy, które to naprawiają. Ogólnie jednak autko zrobiło 100 kkm, było zadbane, sprzedałem je za niezłe pieniądze i szybciej niż moje i30. Wspominam z sympatią.