Tucson TL
Przegląd przedzakupowy w ASO.
- nelson
- Świeżak
- Twój samochód: Tucson 2017
- Kolor: Silver
Przegląd przedzakupowy w ASO.
Cześć! Studiuję od dłuższego czasu forum ponieważ przymierzam się do zakupu używanego Tucsona. Dokładnie 1.6 GDI Comfort.
Znalazłem niedawno fajny egzemplarz, pierwsza rejestracja 15 listopad 2017, przebieg 15kkm (sprzedawany przez MasterLease). Jeździłem już nim ale nie jestem ekspertem, wygląda prawidłowo, większość punktów z listy Julka sprawdziłem (chociaż tam była mowa o odbiorze nówki z salonu)
zwrocic-uwage-przy-odbiorze-auta-t239.html
Niedługo zabieram go jeszcze dodatkowo na przegląd przedzakupowy do ASO - i tutaj pytanie: na co zwracać uwagę? O co pytać mechanika z ASO ? Jakie są newralgiczne punkty, które mogłyby zepsuć się po takim przebiegu ? (Do głowy przychodzi mi jedynie wątek o tylnych amortyzatorach)
Proszę o pomoc
Pozdrawiam!
Znalazłem niedawno fajny egzemplarz, pierwsza rejestracja 15 listopad 2017, przebieg 15kkm (sprzedawany przez MasterLease). Jeździłem już nim ale nie jestem ekspertem, wygląda prawidłowo, większość punktów z listy Julka sprawdziłem (chociaż tam była mowa o odbiorze nówki z salonu)
zwrocic-uwage-przy-odbiorze-auta-t239.html
Niedługo zabieram go jeszcze dodatkowo na przegląd przedzakupowy do ASO - i tutaj pytanie: na co zwracać uwagę? O co pytać mechanika z ASO ? Jakie są newralgiczne punkty, które mogłyby zepsuć się po takim przebiegu ? (Do głowy przychodzi mi jedynie wątek o tylnych amortyzatorach)
Proszę o pomoc
Pozdrawiam!
- Tucson
- Autor
- Twój samochód: 1.6 GDI Style - Tour de Pologne
- Rok produkcji: 2016
- Napęd 4x4: Nie
- Skrzynia: Manual
- Wersja: TL
- Paliwo: Benzyna
- Kolor: Polar white
- Kontakt:
Re: Przegląd przedzakupowy w ASO.