Tucson TL
Przegląd przedzakupowy w ASO.

Kupujemy używane auto - Tucson TL. Tu możesz zamieścić link do ogłoszenia i poprosić Forumowiczów o subiektywną ocenę auta z ogłoszenia.
Awatar użytkownika
nelson
Świeżak
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2019, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów
Twój samochód: Tucson 2017
Kolor: Silver

Przegląd przedzakupowy w ASO.

Post autor: nelson » 07 lut 2019, 8:36

Cześć! Studiuję od dłuższego czasu forum ponieważ przymierzam się do zakupu używanego Tucsona. Dokładnie 1.6 GDI Comfort.
Znalazłem niedawno fajny egzemplarz, pierwsza rejestracja 15 listopad 2017, przebieg 15kkm (sprzedawany przez MasterLease). Jeździłem już nim ale nie jestem ekspertem, wygląda prawidłowo, większość punktów z listy Julka sprawdziłem (chociaż tam była mowa o odbiorze nówki z salonu)
zwrocic-uwage-przy-odbiorze-auta-t239.html

Niedługo zabieram go jeszcze dodatkowo na przegląd przedzakupowy do ASO - i tutaj pytanie: na co zwracać uwagę? O co pytać mechanika z ASO ? Jakie są newralgiczne punkty, które mogłyby zepsuć się po takim przebiegu ? (Do głowy przychodzi mi jedynie wątek o tylnych amortyzatorach)

Proszę o pomoc :)
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Tucson
Autor
Posty: 2853
Rejestracja: 31 lip 2016, 22:46
Lokalizacja: Poznań
Twój samochód: 1.6 GDI Style - Tour de Pologne
Rok produkcji: 2016
Napęd 4x4: Nie
Skrzynia: Manual
Wersja: TL
Paliwo: Benzyna
Kolor: Polar white
Kontakt:

Re: Przegląd przedzakupowy w ASO.

Post autor: Tucson » 07 lut 2019, 9:41

Przy takim przebiegu nie ma szczególnie punktów na które warto by było zwrócić uwagę. Sprawdź stan powłoki lakierniczej, amortyzatory z tyłu, chociaż to chyba jeszcze za szybko na awarię które kilku użytkownikom pojawiła się przy przebiegu 30k+ km. Auta z końca 2016 roku miały problem z tarczami hamulcowymi, bicie i piszczenie klocków. Reszta to tak jak piszesz...

Tommy
Weteran
Posty: 219
Rejestracja: 10 wrz 2018, 16:42
Lokalizacja: Silesia
Twój samochód: 1.7 CRDi 7DCT
Kolor: Black Phantom